בלוג - כתבות ומאמרים בנושא מסחר אלקטרוני
פוסט חדש בבלוג שלנו: תגיות ומילות מפתח - כך תגרמו ללקוחות למצוא את החנות שלכם בגוגל!
מכירה אחת בחודש. היות וחשוב לנו בקאשקאו שתצליחו למכור את המוצרים שלכם לכמה שיותר אנשים
החלטנו לכתוב לכם את המדריך שלנו לצילום מוצר נכון! אז אילו תמונות בעצם חשוב שיהיו למוצרים שלכם?
אותנו מהו הערך המוסף של פתיחת חנות בקאש קאו כאשר הם יכולים לפתוח חנות באטסי.
כולם קונים בצורה אימפולסיבית, ומעט מאוד מחפשים אחר פריטים, אם תחכו שהלקוחות פשוט ימצאו אתכם
אתם עלולים לחכות הרבה זמן.
הרשת החברתית המובילה בארץ לפרסום, זו אשר חוצה גילאים, מינים ומוצאים היא פייסבוק.
בעולם של היום, כשמנהלי שיווק ועסקים ״שופכים״ מאות ואלפי שקלים כל חודש על שיווק בפייסבוק, בגוגל,
באינסטגרם ובקידום תוכן כולם שוכחים את שיטת השיווק הראשונה שלנו, זו שעדיין עובדת. אימיילים.
זה ידוע שלשמור על קשר עם לקוחות זה חשוב ואני גם בטוח שאתם עושים את זה בכל מיני דרכים: שיחות, מענה טלפוני ווירטואלי, פידבקים, דיוור, הודעות וכדומה.
אבל בשביל לגרום ללקוחות שלכם באמת להרגיש מדהימים אפשר ורצוי לעשות את הצעד הנוסף.
היום, יותר ויותר מערכות הפצה אוטומטיות נהיות יותר ויותר שכיחות, לכן דווקא לדאוג ללקוחות שלכם וליצור קשרים אמיתיים איתם הוא דבר קריטי וחשוב ביותר למינוף והצלחת העסק.
תגובות שליליות על העסק הם דבר שאינו משמח בעלי עסק – בלשון המעטה.
עם זאת, זהו עניין שאין לחמוק ממנו והוא בלתי נמנע כשמדובר בכל הנוגע להתנהלות מול לקוחות.
מדי יום ביומו לקוחות מציינים את העסק שלכם ברחבי האינטרנט, החל מאזכור קטן עד למשבר גדול, לכן מומלץ בחום לדעת כיצד להגיב בצורה נכונה לאירועים הללו. לעיתים השונאים פשוט ישנאו, אך התגובה וההתמודדות שלכם עם הסיטואציה יכולה לשנות לחלוטין את המוניטין ואף לשפר את תדמית העסק!
כל בעל חנות ירצה "לרדוף" ברחבי האינטרנט אחרי לקוחות אשר הוסיפו מוצרים לעגלה ולא סיימו את תהליך הרכישה באתר. ה-"רדיפה" הזאת נקראת שיווק מחדש והתוצאה תהיה הצגת פרסומת המכילות את המוצרים מהחנות האינטרנטית שלכם.
פרסום מסוג זה הינו יעיל ביותר כיוון שהלקוחות הללו הם לקוחות "חמים" הם התעניינו במוצרים בחנות, הוסיפו אותם לעגלת הקניות אך משום מה לא סיימו את תהליך הרכישה, דבר זה יגרום לעלות יחסית נמוכה לכל המרה.
SEO e-commerce – קידום חנות וירטואלית במנועי החיפוש בניה נכונה של אתר החנות הוירטואלית שלכם יכול לשפר משמעותית את יחס ההמרה בחנות שלכם ריכזתי בעבורכם את הנושאים החשובים ביותר בתחום ה-seo-ecommerce: איתור מילות חיפוש(keywords) לפני שמתחילים בעבודת קידום יש לבצע עבודת מחקר אשר בסופה נהיה עם רשימה של 10-20 מילות חיפוש אשר רלוונטיות למוצרים אותם אתם מוכרים. זהו שלב מאוד קריטי בתהליך הקידום כיוון שטירגוט לא נכון שיתבסס על מילות חיפוש אלו יכול להוריד בצורה משמעותית את הקידם במנועי החיפוש ניתן להעזר בכלים חיצוניים.
אשר גולש מנסה לגשת לקישור אשר לא קיים באתר, הגולש מופנה אל דף ברירת מחדל שנקרא דף 404.
אתר אינטרנט יפיק דף 404 – דף לא נמצא כאשר גולש מנסה לגשת אל קישור "שבור", לא קיים, או שונה. מכאן נובע שהשגיאה הנפוצה ביותר ברחבי האינטרנט הינה שגיאת 404.
כמות רבה של שגיאות 404 עלולה לפגוע בדירוג אתר האינטרנט במנועי החיפוש.