הגדרת Facebook Conversion API

להלן מדריך להגדרת Facebook Conversion API במערכת קאש קאו.
החיבור מאפשר לתמוך בגרסה החדשה של פייסבוק בנושא הפרסום הממומן (בהתאם לשינויים שנעשו ב Apple מגרסה IO14).
שלב 01:
יש להיכנס ל Business Manger בחשבון פייסבוק שלכם ושם להיכנס ל Event Manager.
שלב 02: 
בתוך ה Event Manager יש  להיכנס לסמן את הפיקסל הרלוונטי (שמחובר לאתר) וללחוץ על לשונית Settings.
שלב 03:
בתוך ה Settings יש לגלול למטה וללחוץ  על האפשרות שנקראת Generate access token - לאחר הלחיצה יוצג קוד שאפשר להעתיק.
שלב 04:
את הקוד (Token) שקיבלתם יש להעתיק ולהדביק במערכת קאש קאו ב"הגדרות האתר" - SEO/Analytics - לשונית Tracking codes.
שם יש ללחוץ על הכפתור "הגדרות".
בחלונית שנפתחה יש להדביק את ה TOKEN (הקוד שקיבלתם) + המספר פיקסל ולשמור.
יש לוודא שהמספר פיקסל זהה למספר פיקסל שהיה מוגדר בשדה של הפיקסל בקאש קאו.
לסיום יש ללחוץ שמירה ושמירה.
שלב 05 (ואחרון):
לאחר שהגדרתם את ה TOKEN והפיקסל זה יעבוד אוטומטית.
תוכלו לבדוק את זה לאחר שתהיה רכישה באתר.
יש להיכנס ל Business Manger ול  Event Manager - שם תוכלו לראות בסקירה תחת העמודה של Connection Method את הרכישה בצד הדפדפן + צד השרת.
x

#{title}

#{text}

#{price}