איך להגדיל מכירות באינטרנט באמצעות רשתות חברתיות
זה לא סוד שהרשתות החברתיות משחקות תפקיד מאוד משמעותי בקידום המכירות של החנות שלנו. בעידן שבו
כולם קונים בצורה אימפולסיבית, ומעט מאוד מחפשים אחר פריטים, אם תחכו שהלקוחות פשוט ימצאו אתכם
אתם עלולים לחכות הרבה זמן.
הרשת החברתית המובילה בארץ לפרסום, זו אשר חוצה גילאים, מינים ומוצאים היא פייסבוק.
פרסום בפייסבוק הוא לא כזה מסובך כמו שאתם חושבים.
הרבה בעלי חנויות לא ממש יודעים איך לפרסם בפייסבוק. הם מעלים מספר עדכונים בחודש, מממנים אותם
באמצעות כמה עשרות שקלים ומחכים שמשהו יקרה. והוא פשוט לא קורה.
חוסר ההתאמה בין ציפיות לתוצאות לא נובע מאיזושהי מערכת מסובכת לפרסום בפייסבוק, אלא פשוט מחוסר
ידע... שישנם דברים פשוטים שאתם יכולים לעשות בדף הפייסבוק שלכם על מנת להגיע ליותר קונים
פוטנציאליים! הנה 5 ההמלצות של קאש קאוו לייצור מכירות מדף הפייסבוק שלכם:
1 - תשקיעו בעדכונים שלכם
אם תפרסמו כל פעם את אותו התוכן, עם תמונות דומות ומסר אחיד אף אחד לא יישאר לקרוא את זה. אלא אם
כן אתם מוכרים טבעת זהב ויהלומים בחמישה שקלים אין שום תוכן שתוכלו לחזור עליו ועדיין ״יעבוד״ לכם.
חישבו בצורה יצירתית, תסתכלו על מה המתחרים שלכם עושים, לימדו מהרשתות הגדולות, והציגו את המוצרים
שלכם בצורה הטובה ביותר, עם התמונות הטובות ביותר שלכם, עם הטאץ׳ העיסקי שלכם, ועם מלל קליט שיגרום
לקוראים להבין שהם צריכים לעצור הכל עכשיו ולקנות בחנות שלכם!
2 - תנו לעוקבים שלכם בפייסבוק מבצע ייחודי רק להם!
אנשים אוהבים הנחות, מבצעים, קודי קופון ושלל הטבות... ויותר מכך הם אוהבים שהם מקבלים את ההטבות
האלה מסיבה מסויימת! פרסום של קוד קופון בדף הפייסבוק שלכם ישיג לכם שתי מטרות:
העוקבים שלכם יתפתו יותר לבקר בחנות ולבצע רכישה בידיעה שיש להם ביד קוד קופון, עם זמן מוגבל,
שנותן להם הנחה.
הלקוחות והעוקבים שלכם ירצו לעקוב אחרי העדכונים של החנות שלכם בפייסבוק על מנת לא לפספס
את קוד הקופון הבא!
בדיוק עבור מטרה זו יצרנו את מערכת הקופונים שלנו שמאפשרת לכם לייצר קופונים ביתר קלות, לשלוט בסכומי
ההנחה, בתוקף הקופונים ובשם שלהם
3 - תנו לעוקבים שלכם ערך מוסף מלבד הרכישה
אם תפרסמו מבוקר עד ליל מוצרים ומחירים יישארו לכם רק העוקבים אשר כעת רוצים לרכוש... בעוד אנשים
רבים ינטשו את העמוד, לפני שהגיעו לבשלות קנייה.
חשוב לפרסם מידי פעם מאמר הקשור לתחום שלכם, וידאו שימצא חן בעיני קהל היעד שלכם, או סתם ברכת
שבת שלום/שבוע טוב/חג שמח.
לדוגמא: אם יש לכם חנות אינטרנטית המוכרת בין היתר צעיפים צרפו לינק לסרטון יוטיוב המסביר איך ללבוש את
אותו הצעיף בצורות שונות.
4 - תהיו זמינים !
בעידן האינטרנטי אנשים פונים לדף הפייסבוק של חברה מסויימת לפני שהם אפילו מנסים להרים לבעליה טלפון
או לשלוח אימייל. זה קל, זה נגיש, אנחנו לא צריכים לעצור את החיים שלנו בשביל לברר משהו או בשביל
להתלונן.
אם לקוחה שאלה אתכם על מחיר של מוצר מסויים, על אופן השימוש בו או תנאי המשלוח, בתגובה או בהודעה
פרטית, ענו לה! אל תתנו לה לחפש את התשובה בעצמה... כי היא עלולה גם לעשות זאת בחנות אינטרנטית של
המתחרים שלכם.
ככל שתענו מהר יותר לשאלות של הלקוחות שלכם כך מדד האמינות שלכם יעלה. ובעולם דיגיטלי אמינות זה
שם המשחק.
5 - אל תפחדו מביקורות ותגובות שליליות
אף אחד לא אוהב לקבל ביקורת שלילית בעמוד הפייסבוק של העסק שלו. אבל תגובות שליליות ניתן למנף לחווייה
חיובית אשר תוכיח ללקוחות העתידיים שלכם שאפשר לסמוך עליכם!
אם לקוחה לא קיבלה את ההזמנה שלה, או לקוח מתלונן על איכות המוצר או חוסר התאמה בין תיאור המוצר
בחנות לבין מה שקיבל בפועל אל תתעלמו מהם.
מחיקת ההודעה שלהם עלולה ליצור באז שלילי מסביב למותג שלכם, וחוסר מענה לתגובה יצרום ללקוחות
פוטנציאליים שעוקבים אחרי העדכונים שלכם.
בררו כמה שיותר פרטים על הלקוח/ה ובדקו אם נעשתה טעות בהזמנה שלהם. הגיבו, כדי שכולם ייראו, שאתם
מטפלים בנושא, שתשמחו לעזור לאתר את התקלה ו/או לתת החזר כספי או החלפת המוצר בעת הצורך.
קונים פוטנציאליים אשר עוקבים אחר העמוד שלכם יעריכו אתכם יותר אם יראו שאתם נותנים מענה לכל בעיה
שעלולה לצוץ עם ההזמנה שלהם.
כולם קונים בצורה אימפולסיבית, ומעט מאוד מחפשים אחר פריטים, אם תחכו שהלקוחות פשוט ימצאו אתכם
אתם עלולים לחכות הרבה זמן.
הרשת החברתית המובילה בארץ לפרסום, זו אשר חוצה גילאים, מינים ומוצאים היא פייסבוק.
פרסום בפייסבוק הוא לא כזה מסובך כמו שאתם חושבים.
הרבה בעלי חנויות לא ממש יודעים איך לפרסם בפייסבוק. הם מעלים מספר עדכונים בחודש, מממנים אותם
באמצעות כמה עשרות שקלים ומחכים שמשהו יקרה. והוא פשוט לא קורה.
חוסר ההתאמה בין ציפיות לתוצאות לא נובע מאיזושהי מערכת מסובכת לפרסום בפייסבוק, אלא פשוט מחוסר
ידע... שישנם דברים פשוטים שאתם יכולים לעשות בדף הפייסבוק שלכם על מנת להגיע ליותר קונים
פוטנציאליים! הנה 5 ההמלצות של קאש קאוו לייצור מכירות מדף הפייסבוק שלכם:
1 - תשקיעו בעדכונים שלכם
אם תפרסמו כל פעם את אותו התוכן, עם תמונות דומות ומסר אחיד אף אחד לא יישאר לקרוא את זה. אלא אם
כן אתם מוכרים טבעת זהב ויהלומים בחמישה שקלים אין שום תוכן שתוכלו לחזור עליו ועדיין ״יעבוד״ לכם.
חישבו בצורה יצירתית, תסתכלו על מה המתחרים שלכם עושים, לימדו מהרשתות הגדולות, והציגו את המוצרים
שלכם בצורה הטובה ביותר, עם התמונות הטובות ביותר שלכם, עם הטאץ׳ העיסקי שלכם, ועם מלל קליט שיגרום
לקוראים להבין שהם צריכים לעצור הכל עכשיו ולקנות בחנות שלכם!
2 - תנו לעוקבים שלכם בפייסבוק מבצע ייחודי רק להם!
אנשים אוהבים הנחות, מבצעים, קודי קופון ושלל הטבות... ויותר מכך הם אוהבים שהם מקבלים את ההטבות
האלה מסיבה מסויימת! פרסום של קוד קופון בדף הפייסבוק שלכם ישיג לכם שתי מטרות:
העוקבים שלכם יתפתו יותר לבקר בחנות ולבצע רכישה בידיעה שיש להם ביד קוד קופון, עם זמן מוגבל,
שנותן להם הנחה.
הלקוחות והעוקבים שלכם ירצו לעקוב אחרי העדכונים של החנות שלכם בפייסבוק על מנת לא לפספס
את קוד הקופון הבא!
בדיוק עבור מטרה זו יצרנו את מערכת הקופונים שלנו שמאפשרת לכם לייצר קופונים ביתר קלות, לשלוט בסכומי
ההנחה, בתוקף הקופונים ובשם שלהם
3 - תנו לעוקבים שלכם ערך מוסף מלבד הרכישה
אם תפרסמו מבוקר עד ליל מוצרים ומחירים יישארו לכם רק העוקבים אשר כעת רוצים לרכוש... בעוד אנשים
רבים ינטשו את העמוד, לפני שהגיעו לבשלות קנייה.
חשוב לפרסם מידי פעם מאמר הקשור לתחום שלכם, וידאו שימצא חן בעיני קהל היעד שלכם, או סתם ברכת
שבת שלום/שבוע טוב/חג שמח.
לדוגמא: אם יש לכם חנות אינטרנטית המוכרת בין היתר צעיפים צרפו לינק לסרטון יוטיוב המסביר איך ללבוש את
אותו הצעיף בצורות שונות.
4 - תהיו זמינים !
בעידן האינטרנטי אנשים פונים לדף הפייסבוק של חברה מסויימת לפני שהם אפילו מנסים להרים לבעליה טלפון
או לשלוח אימייל. זה קל, זה נגיש, אנחנו לא צריכים לעצור את החיים שלנו בשביל לברר משהו או בשביל
להתלונן.
אם לקוחה שאלה אתכם על מחיר של מוצר מסויים, על אופן השימוש בו או תנאי המשלוח, בתגובה או בהודעה
פרטית, ענו לה! אל תתנו לה לחפש את התשובה בעצמה... כי היא עלולה גם לעשות זאת בחנות אינטרנטית של
המתחרים שלכם.
ככל שתענו מהר יותר לשאלות של הלקוחות שלכם כך מדד האמינות שלכם יעלה. ובעולם דיגיטלי אמינות זה
שם המשחק.
5 - אל תפחדו מביקורות ותגובות שליליות
אף אחד לא אוהב לקבל ביקורת שלילית בעמוד הפייסבוק של העסק שלו. אבל תגובות שליליות ניתן למנף לחווייה
חיובית אשר תוכיח ללקוחות העתידיים שלכם שאפשר לסמוך עליכם!
אם לקוחה לא קיבלה את ההזמנה שלה, או לקוח מתלונן על איכות המוצר או חוסר התאמה בין תיאור המוצר
בחנות לבין מה שקיבל בפועל אל תתעלמו מהם.
מחיקת ההודעה שלהם עלולה ליצור באז שלילי מסביב למותג שלכם, וחוסר מענה לתגובה יצרום ללקוחות
פוטנציאליים שעוקבים אחרי העדכונים שלכם.
בררו כמה שיותר פרטים על הלקוח/ה ובדקו אם נעשתה טעות בהזמנה שלהם. הגיבו, כדי שכולם ייראו, שאתם
מטפלים בנושא, שתשמחו לעזור לאתר את התקלה ו/או לתת החזר כספי או החלפת המוצר בעת הצורך.
קונים פוטנציאליים אשר עוקבים אחר העמוד שלכם יעריכו אתכם יותר אם יראו שאתם נותנים מענה לכל בעיה
שעלולה לצוץ עם ההזמנה שלהם.