איך להגדיל מכירות באתר באמצעות ניזולטר?

יש לכם חנות אינטרנטית ועוד אין לכם ניוזלטר? הגיע הזמן לשנות את זה, ויפה שעה אחת קודם.
בעולם של היום, כשמנהלי שיווק ועסקים ״שופכים״ מאות ואלפי שקלים כל חודש על שיווק בפייסבוק, בגוגל,
באינסטגרם ובקידום תוכן­ כולם שוכחים את שיטת השיווק הראשונה שלנו, זו שעדיין עובדת. אימיילים.

למה בכלל לשלוח אימיילים?
לא כולם נמצאים בפייסבוק כל יום, לא כולם יבדקו את העמוד שלכם או ייחשפו לתוכן חדש, ולא תמיד יהיה לכם
מקום לפרט על כל המבצעים שלכם בדף הפייסבוק של החנות שלכם או ברשת חברתית אחרת.
כאשר קונה מבצע רכישה אצלכם באתר­ יש לכם את כתובת המייל שלו, ולרוב גם את האישור שלו לקבל מכם
חומר שיווקי. אותו קונה יכול לחזור ולרכוש שוב בחנות שלכם, ויכול גם שלא.
תהליכי הקנייה היום הם אימפולסיביים... בעוד שמחצית מהקונים רוכשים פריט שהם צריכים וחיפשו אחריו
ברשת, המחצית השנייה פשוט קונים כי הם ״ראו משהו יפה״ ופתאום הבינו שהם יכולים להרשות אותו לעצמם

הניוזלטר השבועי/דו­שבועי/חודשי, הוא המקום שלכם לספר ללקוחות שלכם על המבצעים שלכם החודש בחנות,
על מוצר חדש שהגיע למלאי, או כדי להראות להם שיש בידיכם מוצר שהם אולי יצטרכו.
מי יקבל את הניוזלטר שלכם?
אם בעת ההרשמה לחנות שלכם, או במהלך תהליך הרכישה, הלקוח מילא את כתובת המייל שלו וסימן שהוא
מאשר לקבל מכם עדכונים­ הוא נכנס לרשימת התפוצה. אך הניוזלטר של החנות שלכם לא צריך להגיע רק
ללקוחות.
בשפה הכי פשוטה: הניוזלטר הוא עוד כלי לשכנע אנשים לקנות אצלכם.
דאגו שבחנות האינטרנטית שלכם, או בבלוג שלה, יהיה תוסף הרשמה לניוזלטר. כך תקבלו את כתובות האימייל
של מי שטרם רכש אצלכם בחנות. מי שישאיר את הפרטים שלו לקבלת עדכונים הוא לקוח פוטנציאלי... כזה
שעדיין לא בשל לקנות­ אבל מעוניין בקו העיצובי שלכם ורוצה להישאר בקשר.
מי שנרשם אך טרם קנה­ נכנס אצלכם לרשימת דילוור נפרדת, כזו שמיועדת לשכנע משתמשים להפוך ללקוחות.
חשוב לשים לב להפריד בין שתי הרשימות, וכמובן­ לייצר רשימות נוספות בעת הצורך, על מנת להתאים את
התוכן של הניוזלטר למקבל האימייל.
אם אתם יוצאים במבצע המיועד אך ורק לרוכשים בפעם הראשונה בחנות­ אין שום סיבה לשלוח את המידע הזה
לאנשים שכבר רכשו אצלכם בחנות. לעומת זאת, מבצעים ללקוחות חוזרים ישווקו בניוזלטר נפרד.
ככל שיש לכם יותר נרשמים, ויש לכם יותר מידע עליהם­ תוכלו להכין ניוזלטרים מדוייקים יותר, ואחוזי ההמרה של
כל ניוזלטר (אחוז האנשים שיקנו מתוך כמות האנשים שקיבלו את המייל) יעלו פלאים.
לדוגמא: אם החנות האינטרנטית שלכם משווקת גם מוצרים לנשים וגם לגברים­ יהיה מומלץ להפריד בין הרשימות
בין לקוחות שרכשו או הביעו עיניין במוצרי נשים מלקוחות אשר התעניינו במוצרי גברים.

מה חשוב שיהיה בניוזלטר?
על מנת שהניוזלטר יהיה מוצלח ואכן ישכנע את הלקוחות שלכם לחזור לקנות עוד, או את העוקבים שלכם לבצע
רכישה ראשונה, חשוב לשים לב לכמה דגשים:
1. כותרת
    כותרת הניוזלטר צריכה להיות קלילה וברורה. כזו שתאפשר לקורא להבין למה שווה לו לפתוח את המייל
    ולקרוא את התוכן שלכם.
2. לינקים­ וכמה שיותר!
    לא מספיק רק לינק אחד במיקום אחד לחנות שלכם.
    לקוחות פוטנציאליים לא יודעים היכן החבאתם את הלינק ולרוב ילחצו על התמונות בניוזלטר בעת
    הקריאה. חשוב שהתמונות יהיו קליקביליות (לחיצות), ושכל תמונה תוביל ללינק שיהיה הגיוני עבורה.
    לדוגמא: אם אתם מפרסמים בניוזלטר את חמשת שמלות הקיץ שהחנות שלכם עידכנה במלאי­ חשוב
    שכל תמונה של שמלה תהיה קליקבילית לעמוד רכישה ומידע עליה באתר שלכם.
3. ערך מוסף
    אף אחד לא ימשיך לפתוח את הניוזלטרים שלכם אם לא תתנו ערך מוסף לניוזלטר... כמו קוד קופון
    מיוחד עבור מי שנרשם לניוזלטר.
4. התאמה למובייל
    היות ומרבית האנשים בימינו בודקים את האימיילים שלהם באמצעות הנייד­ חשוב מאוד לבדוק
    שהניוזלטר שבחרתם מותאם לתצוגת סלולרית.

 
x

#{title}

#{text}

#{price}