למה בכלל לפתוח חנות אינטרנטית עצמאית כשאפשר לפתוח חנות באטסי?
פלטפורמת אטסי היא פלטפורמה מוכרת בכל העולם, פלטפורמה נוחה וקלה לתפעול, ורבים מלקוחותינו שואלים
אותנו מהו הערך המוסף של פתיחת חנות בקאש קאו כאשר הם יכולים לפתוח חנות באטסי.
אטסי משווקים לכל העולם...
וזה דבר מעולה. לחלקינו.
מרבית הלקוחות שיצא לנו לעבוד איתם קצת חוששים מיציאה לשוק הגלובלי. השוק דובר ברובו אנגלית, ובעלים
של חנות שאינו שולט בשפה יתקשה מאוד לשווק אותה או לתקשר עם הלקוחות הפוטנציאליים בה לפני רכישה או
בעת בעיה במשלוח או במוצר.
כמו כן, כלל תיאורי המוצר באטסי צריכים להיות כתובים בשפה תקינה ויצירתית, ולא כל אחד יכול להעסיק כתב
תוכן אמריקאי שיספק לו את התוכן.
לעומת זאת, בעלי חנויות אשר מברכים את האופציה לשווק לחו״ל, לעיתים ירגישו כאילו הם מפספסים משהו
בשוק בארץ... היכן שהמשלוח הוא זול יותר והתקשורת קלה יותר. החנות באטסי היא באנגלית, פונה בעיקר
לקהל בארה״ב, והקהל בארץ כמעט ולא ייחשף אליה.
חנות משלך זה נכס דיגיטלי. ונכסים דיגטליים משדרים אמינות.
כל אחד יכול לפתוח חנות באטסי... מעטים פותחים את החנות שלהם, עם המותג שלהם בראש האתר. אנו רואים
את ההבדל בין חנות באטסי וחנות אינטרנטית עצמאית כמו ההבדל בין סניף קטן של חנות בקניון הכי גדול בתל
אביב לבין חנות של שתי קומות במרכז מסחרי או רחוב ראשי שהיא רק שלכם.
גם אם יש לכם חנות באטסי, או בכל פלטפורמה אחרת, חנות משלכם מייצרת יותר אמינות בעיני הלקוחות. הם
רואים שאתם ״יושבים״ יותר עמוק בדיגיטל, עם עסק רחב ידיים, ומבינים שהם יכולים להינות משני העולמות או
להזמין דרך אטסי ולהינות מההגנה לצרכן של האתר, או להזמין מהחנות האינטרנטית שלכם ולהינות ממבצעים
בלעדיים ותקשורת זריזה ורציפה יותר.
היכולת להגיע ללקוחות מסוג אחר.
בנוסף לעובדה שאתם מייצרים לכם עוד נכס אינטרנטי, החנות שלכם תקבל קידום נפרד בגוגל, היות והיא תהיה
בעברית, ותגיע לסוג אחר של לקוחות שחיפשו ביטוי אחר במנוע החיפוש.
תהיה לכם שליטה מלאה על הקידום הממומן שלכם ותוכלו לבחור מילות חיפוש לקדם בגוגל ולהפנות כך אנשים
לחנות האינטרנטית שלכם. כנ״ל לגבי פייסבוק הנותן לכם את האפשרות לממן קידום לחנות שלכם ולאחר מכן
לטרגט אנשים שביקרו בחנות שלכם בעבר עם פרסומות של מבצעים והנחות שלכם.
תיאורטית תוכלו גם לקדם לינק של אטסי בגוגל או בפייסבוק, אך אז תסתכנו שהלקוח שאתם שילמתם עליו ייכנס
לאטסי ויבחר להסתכל על מוצרים דומים ממוכרים אחרים ולבסוף אולי אף לרכוש מהם ולא מכם!
ההרגשה שהחנות היא באמת שלכם.
לא משנה כמה תאהבו את החנות שלכם באטסי היא לא באמת שלכם. אם תרצו להחליף את הלוגו של אטסי
למעלה או את המסגרת הכתומה הממתגת את האתר לא תוכלו, ולא תוכלו להסיר את האופציה שהמבקרים
שלכם יראו מוצרים של המתחרים...
בחנויות של קאש קאו זה קצת שונה.
היות והחנות היא שלכם תוכלו אתם לקבוע את הטון של החנות,
השפה העיצובית, ולדאוג שהלקוח שמגיע רואה רק אתכם.
במידה ותהיה בעיה כלשהי עם הלקוח במהלך המשלוח ו/או ההגעה של המוצר אליו אתם תהיו אלו שמחליטים
את המדיניות, ולא תהיו כפופים ל״ועדה״ באטסי שתחליט מי מכם (אתם או הלקוח) צודקים. ועדה שלעיתים, על
מנת לשמור על שמו הטוב של אטסי, נוטה לכיוון הלקוח.
אז מה עדיף אטסי או חנות אינטרנטית עצמאית?
לדעתינו האישית ישנם הרבה יתרונות לניהול חנות עצמאית, אך היתרונות הללו, וקיום החנות הזו אינם סותרים
את האפשרות שתמיד יש לכם לפתוח חנות נוספת באטסי. אנו מכירים הרבה לקוחות שפתחו את החנות שלהם
אצלינו עבור קהל בישראל, ואת החנות באטסי עבור קהל אמריקאי.
באמצעות מערכת בניית החנויות הסופרנוחה של קאש קאו תוכלו לבנות חנות אינטרנטית בעברית שתתן מענה
ללקוחות שלכם בארץ, במקום או בנוסף לחנות באטסי.
אותנו מהו הערך המוסף של פתיחת חנות בקאש קאו כאשר הם יכולים לפתוח חנות באטסי.
אטסי משווקים לכל העולם...
וזה דבר מעולה. לחלקינו.
מרבית הלקוחות שיצא לנו לעבוד איתם קצת חוששים מיציאה לשוק הגלובלי. השוק דובר ברובו אנגלית, ובעלים
של חנות שאינו שולט בשפה יתקשה מאוד לשווק אותה או לתקשר עם הלקוחות הפוטנציאליים בה לפני רכישה או
בעת בעיה במשלוח או במוצר.
כמו כן, כלל תיאורי המוצר באטסי צריכים להיות כתובים בשפה תקינה ויצירתית, ולא כל אחד יכול להעסיק כתב
תוכן אמריקאי שיספק לו את התוכן.
לעומת זאת, בעלי חנויות אשר מברכים את האופציה לשווק לחו״ל, לעיתים ירגישו כאילו הם מפספסים משהו
בשוק בארץ... היכן שהמשלוח הוא זול יותר והתקשורת קלה יותר. החנות באטסי היא באנגלית, פונה בעיקר
לקהל בארה״ב, והקהל בארץ כמעט ולא ייחשף אליה.
חנות משלך זה נכס דיגיטלי. ונכסים דיגטליים משדרים אמינות.
כל אחד יכול לפתוח חנות באטסי... מעטים פותחים את החנות שלהם, עם המותג שלהם בראש האתר. אנו רואים
את ההבדל בין חנות באטסי וחנות אינטרנטית עצמאית כמו ההבדל בין סניף קטן של חנות בקניון הכי גדול בתל
אביב לבין חנות של שתי קומות במרכז מסחרי או רחוב ראשי שהיא רק שלכם.
גם אם יש לכם חנות באטסי, או בכל פלטפורמה אחרת, חנות משלכם מייצרת יותר אמינות בעיני הלקוחות. הם
רואים שאתם ״יושבים״ יותר עמוק בדיגיטל, עם עסק רחב ידיים, ומבינים שהם יכולים להינות משני העולמות או
להזמין דרך אטסי ולהינות מההגנה לצרכן של האתר, או להזמין מהחנות האינטרנטית שלכם ולהינות ממבצעים
בלעדיים ותקשורת זריזה ורציפה יותר.
היכולת להגיע ללקוחות מסוג אחר.
בנוסף לעובדה שאתם מייצרים לכם עוד נכס אינטרנטי, החנות שלכם תקבל קידום נפרד בגוגל, היות והיא תהיה
בעברית, ותגיע לסוג אחר של לקוחות שחיפשו ביטוי אחר במנוע החיפוש.
תהיה לכם שליטה מלאה על הקידום הממומן שלכם ותוכלו לבחור מילות חיפוש לקדם בגוגל ולהפנות כך אנשים
לחנות האינטרנטית שלכם. כנ״ל לגבי פייסבוק הנותן לכם את האפשרות לממן קידום לחנות שלכם ולאחר מכן
לטרגט אנשים שביקרו בחנות שלכם בעבר עם פרסומות של מבצעים והנחות שלכם.
תיאורטית תוכלו גם לקדם לינק של אטסי בגוגל או בפייסבוק, אך אז תסתכנו שהלקוח שאתם שילמתם עליו ייכנס
לאטסי ויבחר להסתכל על מוצרים דומים ממוכרים אחרים ולבסוף אולי אף לרכוש מהם ולא מכם!
ההרגשה שהחנות היא באמת שלכם.
לא משנה כמה תאהבו את החנות שלכם באטסי היא לא באמת שלכם. אם תרצו להחליף את הלוגו של אטסי
למעלה או את המסגרת הכתומה הממתגת את האתר לא תוכלו, ולא תוכלו להסיר את האופציה שהמבקרים
שלכם יראו מוצרים של המתחרים...
בחנויות של קאש קאו זה קצת שונה.
היות והחנות היא שלכם תוכלו אתם לקבוע את הטון של החנות,
השפה העיצובית, ולדאוג שהלקוח שמגיע רואה רק אתכם.
במידה ותהיה בעיה כלשהי עם הלקוח במהלך המשלוח ו/או ההגעה של המוצר אליו אתם תהיו אלו שמחליטים
את המדיניות, ולא תהיו כפופים ל״ועדה״ באטסי שתחליט מי מכם (אתם או הלקוח) צודקים. ועדה שלעיתים, על
מנת לשמור על שמו הטוב של אטסי, נוטה לכיוון הלקוח.
אז מה עדיף אטסי או חנות אינטרנטית עצמאית?
לדעתינו האישית ישנם הרבה יתרונות לניהול חנות עצמאית, אך היתרונות הללו, וקיום החנות הזו אינם סותרים
את האפשרות שתמיד יש לכם לפתוח חנות נוספת באטסי. אנו מכירים הרבה לקוחות שפתחו את החנות שלהם
אצלינו עבור קהל בישראל, ואת החנות באטסי עבור קהל אמריקאי.
באמצעות מערכת בניית החנויות הסופרנוחה של קאש קאו תוכלו לבנות חנות אינטרנטית בעברית שתתן מענה
ללקוחות שלכם בארץ, במקום או בנוסף לחנות באטסי.